Direktlänk till inlägg 11 oktober 2008

Lördag

Av Nadia Alatavvi - 11 oktober 2008 14:43

God eftermiddag..

har varit vaken sen kl halv 12 typ eller nått ?
haha vad vet jag å vad bryr jag mig ?  inte nå mycket iaf,

fan va skönt de var att sova ut, somna kring halv 1-1 tiden i natt, 

frida sov inne i Fares rum, tror hon sov ganska skönt, å imorse när jag ropa på hon var hon bara borta, hon hade åkt haha, men för att hämta sin snusdosa  å sen komma tillbaka, men de roliga är att hon har glömt snusdosan haha ! 

frida sitter nog nere vid mammas dator nu, så jag passar på att skriva här, 

finns inte så mycket att säga om idag, är bjuden på fest, men tur att jag får mig till pite , eller att nån skjutsar hem mig i natt för jag måste verkligen sova när jag har festat annars kan de bli jävligt synd om folket i min närhet, 

och jag har verkligen ingen lust att vaka , skulle vara tragiskt ..

så ikväll blir de väl fotboll ? ;o , eller nått är inte så peppad på att sitta å se fotboll, men men, man har väll inge val eftersom min älskade bror har "bokat" tvn för att se fotboll, så de är väl bara å gilla läget.. 

 just nu ligger jag i min ÄLSKADE säng, har fan funderat på att gifta mig med sängen, men de kan jag ju inte haha, fan va jag ska gifta mig med många, igår hitta jag några killar, Anders Bagge, nån Björn som var med i färjan,  Robin Bengtsson som är med i Idol, Johan Palm som är med i Idol,

min katt, min hund, min säng, herre gud, haha jag å mina karlar haha,

det tar som aldrig stopp, å så ska jag gifta mig med Christiano Ronaldo idag,

haha och nån mer, haha shit nä nu ska jag sluta spåra. .. 

blir nog en lugn kväll trotts allt, kan inte göra så mkt, får inte ens baka eller nått, underbart !!! , 

aja, vi hörs när jag har nått å berätta ! , ovärt inlägg som vanligt faktiskt.


ska ni göra en lördagskväll som denna ? , ta hand om er ! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadia Alatavvi - 13 mars 2011 01:10

Nu är det natt igen, ovanligt att jag gör natt inlägg?Men det är ju då som jag lider som mest. Lördag idag, har faktiskt inte gjort ett skit, legat och latat, hängt långsamt med folk, varit på coop med makkan och typ burit 100 pant påsar, gjort...

Av Nadia Alatavvi - 24 december 2008 21:31

Förstår inte hur jag kan 200 besökare När jag INTE skriver något här, asså jag har haft 200 besökare denna månad,  å herre gud jag börjar ha för många bloggar  3  st hmm, aja men ni vänder er hur som hellst till   www.alatavvi.blogg.se www.linnetli...

Av Nadia Alatavvi - 14 oktober 2008 22:49

http://alatavvi.blogg.se/?tmp=14194938   kolla in den i stället :)  ...

Av Nadia Alatavvi - 12 oktober 2008 22:46

Hejhej söndag å snart hejdå söndag, idag har ajg inte gjort så mycket, har sett tv, Oth,gossipgirl, Andra Avenyn ganska sköna program, sen har vi inte gjort så mycket mer, frida är fortfarande här, skönt att ha hon här, kul också för den delen, känn...

Av Nadia Alatavvi - 12 oktober 2008 01:45

Jasi, har nyss kommit hem från en väldigt rolig biltur, var med Frida, Erik, Grunko och hans tjej eller ex tror hon hette evelina, men vem vet, det börja med att Erk kom och hämta mig å frida hos mig, sen for vi in till byske, å så frida hämta lite ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards