Alla inlägg under april 2008

Av Nadia Alatavvi - 27 april 2008 22:22

DIG:
1. Hur lång är du? - 158
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Stor?
3. Vad pluggar du? - Restaurang, Kock
4. Har du långt hår? - Rätt så skulle jag tro :P
5. Vilken hårfärg har du? - Brunt/svart
6. Sminkar du dig? - Ibland
7. Har du haft sex senaste månaden? - Hmm ..
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Vita
10. Har du kysst någon idag? - Nej

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? - Nej
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Mamma
3. Hur många syskon har du? - 9 om man räknar med halv ?
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? -  typ för 7 år sen förlåt?

5. Vilken mat lagade din pappa senast? - 1997 när jag bodde med han
6. Hur många ställen har du bott på? - Går inte att räkna
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Mamma, och Låtsas pappan
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Jonathan, )lillebror)
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? - Hmm, jag och min bror satt å sjöng i mitt rum  i tisdags :D


KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? - Idag
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - danne
3. Har du kysst nån kompis? - Ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - ja
5. Vem har du varit kompis med längst? - Danne
6. Vem känner dig bäst? - Mamma
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - 6 månader?

8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Nja kanske inte så direkt hatar, men nästan
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? -haha ibland

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - Hmm leggins å tunika?
2. Har du bytt om idag? - Jo :D
3. Favorittröja? - Hmm, min svarta skoltröja :D
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - Häng på jeansen (A)
5. Har du gett bort kläder nån gång? - jo
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Nja
7. Har du handlat kläder genom internet? - Ja
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - HAHA NEJ
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - Tighta byxor
10. Vad använder du för skor? - Oftast skate

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? - jodå
2. Klä dig annorlunda? - HAHA JO
3. Vara dig själv? - OJA
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - vet inte om de är så normalt
6. Pierca dej? - Jaadå
7. Ge dig på utmaningar? - Självklart
8. Ha sex på offentlig plats? - Who knows ;)
9. Vara omogen? - Ja
10. Äta småkryp? - Oh aldrig

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - Balderskolan
2. Vad heter din favoritlärare? - Har nog ingen
3. Vad är ditt favoritämne? - Skeria ?
4. Snyggaste läraren på skolan? -  vet inte om han räknas som lärare
5. Har du bra betyg? - NEJ
6. Tråkigaste ämnet? - Matte
7. Har du skolkat mycket senaste året? - njaaae
8. Hur tar du dig till skolan? - Buss
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - Nej

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? - Nej
2. När tuggade du tuggummi senast? - en timme sen
3. När var du på semester senast? - bra fråga
4. Vilken färg är det på din tandborste? - vit
6. Vad har du för påslakan just nu? - blå-vit
7. Vem såg dig naken senast? - Dedu
8. Hur ofta duschar du? - varje kväll
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? - jaa (A)
10. När ska du gå och lägga dig? -snart

Av Nadia Alatavvi - 27 april 2008 12:02

Jag tänkte bara berätta lite om går kvällen,

vi åt tacos här hemma, riktigt gott,

 efter maten drog vi oss ner till byske, vi körde moppen,

Vi for till frida, och var med frida å linda

vi körde wii och jag å danne ägde frida å linda lätt ;D

sen spelade vi Tennis, och de gick sådär, frida å linda vann,

fast linda söög riktigt riktigt riktigt Hårt,

sen spelade vi baseball, och då vart de 2-1 till frida å linda,

sen boxning, FYFAN vilken jävla JOBBIG sport,

haha trodde jag skulle avlida , har tamefan träningsverk uti Skulderbladen


sen gick vi ut och grilla,

ganska fint, bilder kommer sen,

vi fota oss själva, :O ,

Sen grilla vi lite korv, först.

sen hamburgare, som danne gjorde å smaka kryddigt, men aah

sen tog vi ytterligare lite mer bilder,

sen börja jag frysa som ett annat stolpskott,

men de gick över när jag kom hem ....


Å när viii kom hem, så chilla vi vid datorn,

å sen sprang jag typ å skulle städa hela huset,

men den historian drar vi inte upp här,


Men nu kokar jag ägg ! :D

vi ska då till piteå idag :D ,

PUSS<3


HAH

Av Nadia Alatavvi - 26 april 2008 14:36

idag har jag och danne vari å kört moppe,

tjocka oss på Bianco, Solat med frida å Linda,

Eller ja solat kanske man inte kan säga, utan suttit i skuggan HAHA


Odeh alatawi- bror , har lärt mig beat boxa (A) , riktigt king är jag ,

HAHAH ELLER SÅ INTE :D , men ajg kan iafl,.



Lördagen ser ut som så här

...

med andra ord ingen aning vad kvällens planer ser ut :D

Haha kanske va me fritz å linda :) , men de ser vi


hoppas ni andra göttar er i solen medans ni kan iafl :)

för här går den bara i moln :(

Pok.


Av Nadia Alatavvi - 24 april 2008 10:58

just ja,

matchen mellan barcelona- Manchester United 0-0

GO BARCA GO BARCA :D

Av Nadia Alatavvi - 24 april 2008 10:58

OM ni undrar varför jag skriver 3 inlägg på raken är för att jag inte vet hur man raderar Inlägg,  råka trycka på spara 3 gånger så jag fick fram 3 av samma inlägg ganska tragist,



MEN DÅ VET NI :D :D :D

Av Nadia Alatavvi - 24 april 2008 10:58

vakna för ca 1 timma sen,

haha jävla hund jävel som verkligen inte vill lyssna på mig,

kan man bli mer gud förbannad ? ,

Han sprang upp för trappen fast han vet att han inte får vara uppe ,

Och jag gick ner med han, å han kom upp igen.

tillslut ställde jag en massa jävla saker i vägen efter att ha försökt

få han att stanna neere, var så trött att jag inte orkade se

hitman klart, men de jag såg av filmen var lätt bäst :D


Nu sitter jag och danne och väntar på att mamma och dom ska fara :)

ska bli skönt att vara själv med syskon idag faktiskt,

fast tur minstningen åker till syster idag...


Jag vill bara säga att jag tycker om han :]

Nä nu blire lite solning, Puss å kram ha en trevlig dag

Av Nadia Alatavvi - 23 april 2008 17:56

Man kan verkligen inte gilla samma kille som en av sina kompisar gör

Då är de bäst man backar så man inte förlorar dom ,

 Man ska också vara glad över att Kompisen är kär osv,

Ibland är verkligen kärleken så jävla svårt,

man vet inte vad man ska tycka om en person

som egentligen är ganska lätt å prata å umgås med

å man vet att han är bra för en ?


De gäller att försöka hitta Unika killar som

inte ens kompisar kommer börja gilla osv,



jag vet ärligt inte vad jag pratar om just nu,

men de är lika bra att ge upp kärleken eller vad säger ni ?


Jag minns iafl min största, första å bästa kärlek,

Men de tog slut pga min kompis gillade han

så jag backade, börja tänka på han just nu när jag lyssnar på

våran låt,


saknar han otroligt mycket, osv


Men aja nu orkar jag inte tycka synd om mig själv !

Puss på er kära :)

Av Nadia Alatavvi - 23 april 2008 13:41

Ville bara skriva en Dikt om min bästa vän ! :)

Jag älskar han så otroligt mycket, han är en sån vän alla borde ha :)


Den bästaste vännen på hela denna jord,
Daniel johansson namnet han fick av sin mor
med stil å elegans, charm på topp balans,
blev han min vän året två noll noll fyra,det blev ett år värt att fira,
han sprider glädje, sprider skratt,
En clown med världens bästa spratt
Finns ingen som kan betyda så mycket för en
vi ska dö tillsammans, vi ska begravas på samma plats sen
Du har fått mig öppna ögonen till en bättre värld
utan dig vid min sida, skulle jag inte vart här
När du har de jobbigt finns jag vid din sida
när du vill gråta så vet du var du sedan kan vila,
Min famn är föralltid öppen för dig,
även om du den dagen nu skulle lämna mig,
Jag skulle kunna göra allt för att du ska få de bra
Plocka ner en stjärna om de skulle behövas,
räkna alla sandkorn, så kanske smärtan kan bedövas
Allting för att du ska må bra, allting för att du ger mig kraft
styrka å ork, skratt, lycka å ett liv fyllt med olika sorters spratt
tack för att du förgyller mina dagar, ger mig sol på dom gråaste dagar
så som du behandlar mig, ska jag föralltid behandla dig,
jag älskar dig daniel johansson den bästa vännen för mig !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards