Alla inlägg under maj 2008

Av Nadia Alatavvi - 29 maj 2008 10:58

Egentligen förstår jag itne vad folk begär av mig ?

kan inte göra så mycket mer än vad jag klarar av,

först får jag en massa skit för att jag inte är där

men när jag väl är där, får jag skit för de också !

Kan dom inte bara vara glada och uppskatta min hjälp ?

Jag är inte så jävla stark överhuvudtaget, har inget jävla immunförsvar

Men de är fan inte många som fattar de, och idag kännde jag verkligen

för att orka, för att vara stark och verkligen klara av dessa saker,

men självklart försov jag mig, så de är en annan visa detta,

 men i morgon får jag nog pallra mig å visa mitt starka jag !


Imorgon blir de festande med babes ;)

Danne, dan, Elin , Anna , Frida och Helen :)

Dom är verkligen riktiga vänner , <3


jag kanske inte är en människa som världen vill ha,
kanske aldrig kommer bli en sån som vet vars jag ska
står och stampar och trampar i samma lilla ruta
livet bara går förbi , kan inte sluta
funderar på vars alla dessa lyckliga själar finns
om någon ser mig, snälla visa vägen dit
skulle vilja vara hon som bryr sig
skulle värma dom som hela tiden fryser
jag skulle inte lämna folk som har sjukdomar
jag skulle bota dom som tror dom är i slut ronden
jag skulle vilja vara den som alla andra ville va
förklara saker som jag ödelagt och klarat av
det här är saknad av livsglädje
jag bara hoppas att de inte finns en risk med det,
för jag strider hela tiden varje dag,
försöker vara den jag blev och hela tiden klara av


själen gråter ostört, går i mina fotspår
kärlek är ett ord som jag inte längre tror på
själen blir besväret, känns som värsta svärdet
som river sönder kärleken till allt i denna världen
här är jag med mig själv, här är svagheten slängd
jag kan bara vara tapper genom papper och bläck

Av Nadia Alatavvi - 25 maj 2008 22:49

Helgen har väl varit lugn ?

haha men vem vet ;)

var lite på stan i helgen , menmen,


Drar till göteborg snart, den 5e Juni typ ;D ,


 

HAHAHAH måste berätta en sak för er,

men tar de i morgon , puss

Av Nadia Alatavvi - 21 maj 2008 20:31

Satan så besviken och förbannad jag blir,

Hur fan kan ni ens veta saker om mig ? ,

Nog för jag kännt er i typ 1-2 år, men ändå ? ,

Ni är för patetiska för att jag ska komma tillbaka till er, tro mig !

Men hur som helst, så är de över nu, de är klart, jag orkar inte mer,


Livet är helt underbart man kan göra som man vill,

Bara andas in , å släppa ut lite till,

Dra i sig en feting, å vänta några sekunder

på att allt ska bli kefft å jorden ska gå under,

I mitt lilla krångel liv, Jag lever uppe på molnen,

har aldrig planerat att komma ifrån dessa helveten !

In out , in out , woh, woh woh woh, Peace !



Av Nadia Alatavvi - 21 maj 2008 08:10

Godmorgon godmorgon, tror jag sovit 3 timmar i natt

så mycket som jag vaknat å vridi mig, ;S ,

Men nu är jag i afl uppe å ska snart dra mig tror jag ;/


ibland spårar jag faktiskt ganska rejält mycket, som igår tex,

Jag ser bara igenom allt, å vägrar se på saker å ting,

som kanske egentligen är bäst för mig själv ,

men ibland vägrar man , man vägrar inse saker som inte är bra för en,


Man får upp ögonen för helt nya saker ,

Men man får inte upp ögonen där de står " FARLIGT"

eller man hör inte ens till sin egen röst som säger

" LÅT BLI DE DÄR " , utan man gör de bara för att ,


Usch, vad jag är less på denna sjukdom,

aja hoppas jag blir frisk så snart som möjligt,

de ska vi allt ta reda på idag . . .

Nu ska jag Gå ... '


Ha en trevlig Onsdag Allihop :) <3


Av Nadia Alatavvi - 20 maj 2008 23:42

Sluta Läsa de jag skriver om ni inte kan hantera de,

jag skriver inte allt i detalj lite privat liv får man väl ändå ha ?

 Men tydligen så måste jag skriva allt JAG GÖR OM DAGARNA

då jag inte är på skolan, Nää för annars tror ingen på mig att jag är sjuk,


SÅ otroligt sorgligt verkligen eller så inte,

jag är inte de minsta brydd faktiskt,

jag behöver inte veta om ni gillar mig eller inte,

behöver inte ens veta vad ni tycker om mig,

Klarar mig fantastiskt bra faktiskt


Och om ni inte tror på mig att jag är sjuk ?

haha snälla de är bara skrattretande så in i helvete !


Peace out !



Av Nadia Alatavvi - 20 maj 2008 21:43

Jaha ingenting blir någonsin som man planerar över huvudtaget FAN!

Ska på vårdcentralen i morgon, för att undersöka min infektion i kroppen,

Dom ringde mig idag och sa att Sjukhuset hade skickat dit en rapport

från lördagen, och att jag måste dig å göra en massa tester för de ser inte bra ut :S , snacka om att jag blir orolig ;/, men jag hoppas att de inte är något, efter jag har varit på vårdcentralen ska jag till sjukhuset, fan vilken dag, sen ska jag hinna med att träffa danne , för han har mina snusdosor,


Kanske hinner förbi skolan också , måste prata med min lärare, Akutfall :)

eller rättare sagt jag måste förbi skolan, måste prata med Den finska Nunnan, de är bara så, jag skiter i vad klassen tycker om mig just nu,

för jag vill inte dö, jag vill gärna kunna vara normal, jag vill BLI FRISK!


De är faktiskt inte mitt fel att jag har så dåligt immunförsvar ,

Men de ska vi ta reda på i morgon, Kanske ska hoppa av skolan å läsa Folkhögskola istället, det kanske är Passande, hmm aah jag drar inga slutsattser jag får helt enkelt se de  till höst hur de blir med saker å ting


Sen vill jag tacka min "Underbara" Mamma för snokat i min dator

medans jag varit borta, Hon har läst alla mina texter, inte för jag bryr mig eller så , men ändå ? , tänk om jag hade haft något privat ? :S ,


Aja ska gå ner  å ta mig nått å fika, sen ska jag lägga mig och se film,

nä de ska jag inte alls de för de går inte, filmerna är inte klara,

Men jag ska sitta här ett bra tag till iafl :)


Men ni andra får ju sova gott Sen :)

Godnatt & dröm sött <3

Av Nadia Alatavvi - 20 maj 2008 19:02

Gud så skööönt, JAA!

imorgon far jag (: , wiiie härligt,

kan man bli mer gladare ? :D ,

å så blir de Luleå i helgen , fan vilket lyckat liv,

skolan ska jag iafl aldrig mer tillbaka till,

Finnen kan dra åt helvete :)



De har verkligen varit Hmm.. ja!

Av Nadia Alatavvi - 20 maj 2008 13:55

Sluta blogga, haha verkar som jag har hur mycket som hellst att skriva,

men egentligen har jag ju inte de :S , haha


HAHAHA JAG TROR JAG SKRATTAR SÖNDER :]

Fröken hade läxförhör på lågstadiet i Tierp. Varje gång Kalle fick en fråga slickade han på fingret och strök sig över pannan. Fröken ville till slut veta varför han gjorde på det viset varje gång han fick en fråga.
Kalle svarade:
- Jo det är därför att ibland när vi lagt oss och skall somna så brukar mamma säga till pappa: - Stryk lite saliv på huvudet så går det lättare


Men nog om er , haha, shiiit kan någon typ rädda mig från mig själv ?

Nej men nu ska ni få se en bild på mig när jag ser mest skadad ut :P


SMILE! :O ;D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards