Alla inlägg under mars 2008

Av Nadia Alatavvi - 31 mars 2008 17:35

Just nu sitter jag i köket,

håller på att laga mat och de är grymt jobbigt

att ha små syskon runt om kring sig, riktigt riktigt jobbigt.. .

jag skulle lätt vilja byta ut dom mot några söta barn,

men de är itne så lätt, Fast Jonathan han lyser ju rent upp min dag !




Puss och Kram !

Av Nadia Alatavvi - 30 mars 2008 13:37

Söndag ?


Hade panik när jag vaknade,

Huvudvärk som fan,

Illa mående pga hostan ,



+ Damian marley

+ Eminem

+ Slow jamz

+ Vänner

+ Andra avenyn

+ Vatten

+ Snus


- Feber

- Hosta

-Skola i morgon

- Slut gratis sms :(

Av Nadia Alatavvi - 29 mars 2008 22:32

Herrman har äntligen Anlänt !



Äntligen hemma , de känns faktiskt riktigt skönt

19 timmar på ett tåg, ja ni, de kan hända mycket under dom timmarna,

Hahaha ,oj oj, jaa vissa saker kanske man inte borde skriva ut eller så

men iafl ,


Har varit i växjö i ca 6 dagar, hmm

väldigt intressant att träffa sin LATA syster,

Vi gjorde inte så mkt

Drack tee, Rökte vattenpipa,drack tee, rökte vattenpipa

Snacka skit , om nått :S , åt, sov, spela SUPER MARIO på Wiii .


Sen har jag även spenderat 7,5 timme i göteborg under veckan,
Träffa moster ,kusiner å sånt, fika, å gick på stan

Moster stal en gaffel, de gjorde jag med faktiskt i går,

men hon stal inte den me flit, de gjorde jag.


ehm.. jaa

Sitter här med FRIDA KEINSTRÖM

Besök hon gärna, Fruda.bloggagratis.se


TA DE LUNGT'


Puss å kram !

Av Nadia Alatavvi - 20 mars 2008 11:54

Hej och godmorgon eller nått ,

Vaknade ganska tidigt av att min lärare ringde å frågade hur de var

 å så självklart drog jag med en lögn att jag hade halsfluss bara för att

jag ska åka iväg idag, å hon ville egentligen bara tala om att de var minne

stund för paulina idag, åh de var ju synd att de var idag för jag "började ju

äta pencilin igår "  så streptokocker smittar ju fortfarande, hahah


I natt har jag typ inte sovit så mycket ändå

legat å vridit å vänt på mig som fan,

vet inet varför jag är så nervös menmen


Nu ska jag packa ihop de sista å sen umgås lite med mamma

innan Mikael (låtsas pappa ) kommer å hämtar mig å skjutsar

mig till  BUSSEN som ska ta mig till SUNDSVALL ,


Nä men ni andra får ha ett trevligt lov,

å ta de lungt nu över påsk.


Puss och Kram !




Av Nadia Alatavvi - 19 mars 2008 23:40

Nu har jag försökt göra denna dag så

bra som möjligt utan nervösitet, men de lyckades ju inte

min mage har typ vridigt sig 105 varv , men men ,
har bakat med lillsis, och Typ lagat mat med hon
De släppte lite nu när jag fick låna en Ipod av mamma,

å sen att jag fick veta att jag har 1,30 timmar på mig i Sundsvall :)

Och att jag ska vara med moster i 6 timmar i göteborg :)



Nä undrar om jag ska hoppa i säng nu,

är jävligt trött och har mkt å göra i morgon

Innan bussen till sundsvall går :) ,


Ska

packa,

Äta,

 Duscha,

 hämta biljetterna,

handla

å lite till ;D


Skriver igen i morgon innan jag far.


SOV GOTT NU ALLIHOP <3<3

Av Nadia Alatavvi - 19 mars 2008 14:31

Ja idag är de ju onsdag, men de tror jag nog alla vet

Happ idag har jag inte gjort så mycket hitils,

Typ klev upp kl 06.00 å satt å såg barnprogram med min lillebror

sen gick jag å la mig igen, vakna igen kring 11 tiden,

gick ner å tvätta åså, åker ju till växjö i morgon,

eller ja jag börjar på min resa iafl., Haha först ut
BUSS TILL SUNDSVALL! hahaha



Just nu sitter jag i tvrummet å kollar på tv haha

För våran tv uppe har slutat fungera typ, eller ja de är knaas,

Sitter å zappar mellan ZTV och MTV

samtidigt som jag skriver me sköna personer


Å herre gud nu kom tjejen jag inte ville se,
BRITTNEY SPEARS :O


Njaa, undrar om jag ska sluta blogga

innan jag skriver en massa onödiga saker,

Ska iafl få träffa min Moster å släkt när jag är i göteborg å väntar

på nästa tåg, ska bli fett kul :D :D ,


Ta hand om er alla,

Bloggar nog ikväll :) <3

Av Nadia Alatavvi - 18 mars 2008 20:45

yes de måste jag nog vara :D ,

har nu bokat biljetter till växjö, och hem

Åker på torsdag

Fast de blev en jävla sväng måste jag säga

Ska åka från Byske - sundsvall med buss, de tar ca 6 timmar

Sen ska jag åka från sundsvall- göteborg med TÅG,

Sen ska jag vänta i Göteborg ett jävla tag,

Sen ska jag ta kust till kust tåget som är gammalt å skrappligt

ska ta den från göteborg till växjö å de lär ta 3 timmar,


Sen på vägen  den 28

Åker jag från växjö-hässleholm

hässleholm- göteborg

Göteborg-Bastuträsk

Bastuträsk-skellefteå

Skellefteå-Byske. hahaha

LYCKAT ;D men är så jävla glaad:D


å sen ska jag ta en sväng till Malmöö

å träffa alex och ronne :D



PUSS Å KRAM FRÅN EN GLAAD NADIA ;D

Av Nadia Alatavvi - 18 mars 2008 12:07

jasi, om vi börjar med igår,
gick jag ju på praktiken, de var väll sådär,

Men man måste ju så jag försöker att fixa detta,

igår, var de ju första dagen så jag var väll inte världsbäst

Fick typ plocka disk, rensa konservbrukar,

Skala 5 kg lök, haha, servera å packetera

De var typ ändå roligt ;D


Jasi, idag började ju dagen skit dåligt

Mamma ringde å väckte mig, Men jag kunde knappt andas

för min jävla tunga är fet som en jävla ko i munnen på mig,

så ingen praktik för mig då,

Mamma är typ fett sur på mig för de :S ,


Aja växjö blir de nog iafl, :)

Ska åka ner å hälsa på min sära syster ;D <3

Biiig lööööve ;D <3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards