Alla inlägg under juni 2008

Av Nadia Alatavvi - 30 juni 2008 14:59

Har du pojkvän/flickvän? -  nej
Är du kär? -  jag tror de
Hur tidigt stiger du upp? - 15.00 ?
Vem/vilka vet mest om dig? - Mamma
Gillar du att slåss? -  nä men ibland måste man
Vad ska du göra ikväll? -  det får jag se
Har du utländska föräldrar? - japp min pappa är från jordanien
Var har du ont? - i magen när jag hostar
Är du bra på att måla? - streckgubbar <3
Vem kramade du senast? - Danne tror jag
Vad längtar du till? - vi drar till göteborg eller nått

Sparare eller slösare? - slösare
Bio eller promenad? - båda

Är du kittlig? - som fan
Rädd för insekter? -  njaa
Anser du att du är stark? - nej
Nämn något som gjorde dig glad igår: - Rikard!!

Vad gjorde du kl 8 i morse? - sov
Vad har du druckit idag? - inget :S
Vad var det senaste du åt? -grillat
Vad var det senaste du köpte? - bussbiljett?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - japp
Vad gör dig glad just nu? -musik och att jag ska på anställnings intervju!

Humör just nu - glad/trött
Sommarplaner -  chilla, polare , kanske jobba, åka runt lite
Gillar du att sjunga? -  KÄRLEK TILL MICKEN
Vad längtar du mest efter just nu? - rikard!

Av Nadia Alatavvi - 29 juni 2008 17:21

anledningar till att man har mobil

- För att kunna ringa/uppringd, smsa/ få sms

- Ta kort på sig själv * fjortisvarning på den * 

- Tappa bort den,

- Musik * om man har en sån mobil*

-Kolla klockan, * dagens ungdomar har ingen armklocka*



 

Men vem fan har sagt att man har den till att bli väckt när man sover? 



Saker man oftast kommer ihåg

- Äta

- Toa

- vars man bor

- sova

-  dricka

- vad sin familj/kompisar heter


Men varför kommer man inte ihåg alla andra vikitga saker ? 



Påtal om komma i håg så ska jag sjunga med i en låt ,

fick höra de i går, tur man får veta saker innan dom bestämmer !


Nu är jag vrålhungrig, men maten är klar om ca 2 timmar

tur folk kan klockan och kommer på att  vi ska grilla NU!


Av Nadia Alatavvi - 28 juni 2008 18:16

Igår var jag då på stadsfesten här i skellefteå.

Jag skulle vara med Dan och Danne, men de sluta med att jag fick se artisterna själv , fast jag var med Elina också, så hon rädda mig faktiskt 

TACK gumman :] btw, så hade hon snyggast hår av alla på hela stadsfesten

rena rock frillan !!  


vad kan man egentligen säga ? ,


Vi såg E.M.D och dom är ju så fruktansvärt heta,

inte för jag diggar den sortens av musik, men dom var så fräääscha. ! :)

 Haha och vi stod å dansa lite där å skrek, fast inte mycket vi ville ju spara oss till till till EUROPE ! :D , 


efter att vi hade sett E.M.D gick vi till kraftscenen,

och såg nån bög sugig musik med nån magnus carlsson, inte barbados magnus utan någon annan med Eric gadds band, för erik hade tydligen tappat rösten så dom fick ta in ersättare,

sen när magnus sjunigt i en kvart ungefär, så kom tittyo in på scen,

HAHA VÄRDELÖS MÄNNISKA, jag tror vi stod å mobba hon..

Sen höjdpunkten EAGEL EYE CHERRY , ! FYFAN vad han var bra,

tror de var mkt folk som börja digga när han kom in på scen måste jag säga.


Haha sen lämna jag min frammeplats för att hitta åt danne och dom,

men då hade dom självklart skitit i mig TOTALT och gått in i öltälten,

men vem bryr sig, trodde jag, men då vare så att polisen hade klippt av dannes band för han var tydligen för full för å vara inne på området,

vilket kanske stämde vad vet jag ?

så jag gick tillbaka å såg UNDERBARA EUROPE ! fyfan hela Torget var fyllt med folk, men jag såg iaf :] fast alla långkorvar stod i vägen,

å när dom sjöng carrie fyfan va alla hängde med asså !

fast då hade jag redan blivit utsnörd från området,


så vi satt på busstationen och lyssna,


kan säga att danne var ganska galen i går,

kasta ut sin mobil på vägen,

kasta cigg på folk för att ge bort,

han skrek ANDERSSON av någon konstig anledning

han decka på bussen så jag fick släpa ut han

Han skrek " NADIA JAG VILL SLICKA DIN RÖV"

han skrek johansson i sitt trapphus,


vad kan man säga ? är han min bästa vän eller ? :P


och idag for vi in till stan,

å när vi kommer till stan så är AMY DIAMOND på scen

hon var duktig live faktiskt ;P  


ännu en gång EUROPE ägde stadsfesten totalt

synd att jag missa lillasyster :( 

Av Nadia Alatavvi - 27 juni 2008 01:57

VEM..
Vem är i rummet med dig?
- Ingen
Vem fick du senast sms av?
- Ronne
Vem tänker du på nu?
- Rikard
Vem pratade du senast i telefon med?
- Rikard
Vems hus var du senast i?
- Mitt
Vem önskar du var med dig nu?
- Rikard
Vem är din favoritsläkting?
- Mormor och moster
Vem i din skola går dig mest på nerverna?
- säkert en hel del

VAR..
Var går du i skolan?
- Balder
Var är din mobiltelefon?
- Bredvid mig
Var är din mamma?
- I sin säng och sover
Var sover du? -  i en stor tom säng
Var handlar du mest? - Ica? haha
Var fick du tag i tröjan du har på dej?
- skolan
Vart åkte du senast bil? -
Hem
Var i ditt rum är du?
- är inte i mitt rum just nu

VAD..
Vad åt du senast?
- kyckling gryta
Vad drack du senast? - vatten
Vad är det för färg på dina byxor?
- Svarta
Vad är den närmaste saken som är blå?
- tv dosan?
Vad gillar du mest med skolan?
-Rasterna?
Vad har du på fötterna?
- ingenting
Vad är din favorit färg?
- grönt, gult, rött
Vilken film såg du senast?
- minns int va den  hette
Vad hör du just nu? -  Tvn


HAR DU NÅGONSIN..
Sovit i en annan säng?
- yes
Hånglat på en bio?
- vet inte
Hånglat i skogen?
- Haha ja i alvesta haha
Tyckt att din kusin är het? - haha nej nej nej

Sovit naken?
- ja
Kört över hastighetsgränsen?
- jadå
Målat om ditt rum?
- Nej
Dansat framför en spegel?
- jaadå
Fått hicka?
- Allt som oftast
Dumpat någon?
-  jodå :D
Stulit pengar från en kompis?
- Nejjj
Hoppat in i en bil med folk du just träffat?
- Haha jo
Varit i slagsmål?
- några gånger
Smugit ur ditt hus?
- HAH OJA
Hånglat med en främling?  jodå

Av Nadia Alatavvi - 26 juni 2008 17:14

För första gången på länge saknar jag växjö,

Saknar allt jag hade där, saknar verkligen ALLT,

Jag och Mamma vi var verkligen BRA vänner då,

visst vi levde inte flott , men jag hade de underbart bra iaf,

vi bodde centralt Dalbo centrum, 2-3 km in till stan hade vi

nu har jag 4 mil in till stan, och vi bor i hus nu ,

visst inge fel med det heller, men ändå


När jag blev sjuk blev jag alltid omhändetagen av mamma

nu förtiden får jag klara mig själv, får fixa mig till vårdcentralen

och sjukhus på egenhand, tror jag att jag har lunginflammation

ja men då är de mitt problem att lösa de ? ,

Men så borde de  inte vara ? hon ska hjälpa mig

även fast hon har många barn, jag kanske dör en vacker dag ?

och då kanske hon kommer ångra att hon inte hjälpte mig ,


Mormor fanns alltid tillhands nära ca 4 km från dalbo .

nu finns mormor 130 mil bort, å jag kommer inte träffa hon innan hon dör ?

känns som de, eftersom jag går skola, jag jobbar inte, jag tjänar inte pengar, så jag kan inte åka till Henne som jag vill,


Jag borde inte klaga, jag har de jävligt bra här också ,

en underbar familj ? , Men nu är jag sjuk, å då tänker jag alltid

tillbaka på vad som kunde ha varit bättre..


jag kanske ångrar detta inlägg en vacker solig sommar dag,

men inte just nu, jag är så ledsen, arg och besviken

att jag måste få skriva av mig,


Ni tycker garanterat att jag är dum i huvudet nu

Iaf dom som känner mig, Ni kommer tycka jag är riktigt sär,.

det vet jag , och de står jag för faktiskt. .


Men ni kan inte veta vad som egentligen döljer sig inuti mig,

frustration, ångerst, allt möjligt...

Jag måste få saker sagt som inte jag alltid säger till er,

men jag vill " HEM   "


det är inget fel på mina kompisar som jag har här ,

inget alls, vissa helt underbara , andra mindre underbara

men fortfarande är de mina vänner.. .


ärligt så förstår jag inte varför dom ens är med mig ?

jag är ingenting förutom en ful äcklig idiot ?


klarar fan inte ens av ett förhållande !!! 


aja, ber om ursäkt, hade bra allihopa tills vi hörs nästa gång !  

Av Nadia Alatavvi - 25 juni 2008 14:28

Jag blir galn main,

jag tänker på HAN hela tiden, Skriker på han när jag har ont :S

varför vet jag inte, men han är MIN babe !

å igår somna han i telefon, men han gör mig glad !

 Babe ring mig när du läser detta för jag saknar dig R ! <3


Av Nadia Alatavvi - 25 juni 2008 07:38

jaha, då kan man inte sova i natt heller ...

har sovit två timmar, de är allt, jag kan inte sova mer !

är hur trött som helst, men jag får ingen sömn ,

jag är väll rädd för något.. baby kom å sov med mig !! :(  

Av Nadia Alatavvi - 25 juni 2008 02:42

vem vill egentligen inte uppleva de lyckliga sagoslutet ?
eller rättare sagt vem drömmer inte om de ?
att få vara lycklig tillsammans med någon som gör en hel
att kunna somna med den man älskar, att få se han/hon när man vaknar
att kunna kolla djupt in i ögonen å veta att man verkligen är kär
att få höra att man är vacker, å världens underbaste
att få höra att den andra personen Älskar en och verkligen menar de
visst drömmer alla om det,
eller ja dom som inte är kär å upplever detta varje dag
Jag saknar verkligen att känna den känslan, att dela ett liv med någon!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards