Direktlänk till inlägg 7 oktober 2008

Tisdag

Av Nadia Alatavvi - 7 oktober 2008 14:59

skönt att ha hostat sönder ett revben också !?

jo jävlar, å mens å alla jävla utslag jag har som kliar arslet av mig .,

men de ska inte hindra mig från något egentligen, 

har lite godis här som jag ska ha ikväll är så grymt godis sugen

har varit de hela veckan å nu förstår jag verkligen varför

MENS!, välkommen tillbaka måste jag säga, efter 6 månader

har du äntligen kommit tillbaka din ej efterlängtade mens ! haha 


sen så kom ju kisse hem efter 6 månader, känns som de har nått sammanband,

men nu driver jag bara men jag älskar han! <3


nu har jag bestämt vilken låt jag ska sjunga på Mea's dop,

de blir handens fem fingrar med Lisa Nilsson


Jag känner dej
Jag känner dej så väl
Dina fasor, dina våndor
Finns också i min själ
Du är mitt kött och blod
Du bär ett dyrbart namn
Och min kärlek
Utan villkor
Jag gör vad jag kan
Så stor och stark på dagen
Men så liten mitt i natten
När ingen ser, när ingen vet
Kommer gråten mitt i skratten
Fem fingrar ska skydda dej
Ett är månen
Ett är solen
Ett är Polstjärnan bakom molnen
Ett är hopp och ett är tro
Handens fem fingrar
Vaggar dej till ro
[ Find more Lyrics at www.mp3lyrics.org/CH ]
Stort är mörkret nu
Månen är itu
Men det är natten
som gör dagen ljus
Och mitt ljus är du
På denna jorderund
Finns här ingen ann'
Som kan ge mej sån förtvivlan
Och som är lika sann
Du blir rädd för dina skuggor
Alla hot som aldrig når dej
Jag skall sjunga dej ett löfte
Jag vet att du förstår mej
Ref: Fem fingrar ska...
Om du tänker dej den skogsväg vi
vandrar ibland
Vik vid stigen, ner till vattnet
Din hand är i min hand
Det sägs att långt
där nere i djupet
På botten av den sjön
Finns en silverskatt som glimmar
Och den är din i natt, så slumra
in och dröm 

 
 
Ingen bild

Syster

7 oktober 2008 15:28

När ingen ser, när inget vet. Kommer gråten mitt i skratten

 
Ingen bild

C

10 oktober 2008 22:24

Så det blev den, den låten är så himla fin ! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nadia Alatavvi - 13 mars 2011 01:10

Nu är det natt igen, ovanligt att jag gör natt inlägg?Men det är ju då som jag lider som mest. Lördag idag, har faktiskt inte gjort ett skit, legat och latat, hängt långsamt med folk, varit på coop med makkan och typ burit 100 pant påsar, gjort...

Av Nadia Alatavvi - 24 december 2008 21:31

Förstår inte hur jag kan 200 besökare När jag INTE skriver något här, asså jag har haft 200 besökare denna månad,  å herre gud jag börjar ha för många bloggar  3  st hmm, aja men ni vänder er hur som hellst till   www.alatavvi.blogg.se www.linnetli...

Av Nadia Alatavvi - 14 oktober 2008 22:49

http://alatavvi.blogg.se/?tmp=14194938   kolla in den i stället :)  ...

Av Nadia Alatavvi - 12 oktober 2008 22:46

Hejhej söndag å snart hejdå söndag, idag har ajg inte gjort så mycket, har sett tv, Oth,gossipgirl, Andra Avenyn ganska sköna program, sen har vi inte gjort så mycket mer, frida är fortfarande här, skönt att ha hon här, kul också för den delen, känn...

Av Nadia Alatavvi - 12 oktober 2008 01:45

Jasi, har nyss kommit hem från en väldigt rolig biltur, var med Frida, Erik, Grunko och hans tjej eller ex tror hon hette evelina, men vem vet, det börja med att Erk kom och hämta mig å frida hos mig, sen for vi in till byske, å så frida hämta lite ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards